تبلیغات گوگل در موبایل چه نکاتی دارد؟ 

اخیراً، مدیران اکانت های گوگل ادوردز، کمپین های مجزایی، مخصوص دستگاه های مختلف راه اندازی می کنند تا بتوانند  پیام تبلیغاتی خود را مشخصاً برای دسکتاپ یا موبایل طراحی کنند. این روزها، هدف گیری دستگاه موبایل کار ساده تری است. هنگام راه اندازی یک کمپین تبلیغات گوگل، می توانیم از یک تبلیغ واحد که با همه ی دستگاه ها هماهنگ باشد، استفاده کنیم اما آیا یک تبلیغ واحد،‌واقعاً برای نمایش در همه ی دستگاه ها مناسب است؟

تصور کنید که شخصی در صفحه مرورگر کامپیوتر خود رستوران ایتالیایی را جست و جو می کند، به این ترتیب شاید علاقمند باشد که به منوی رستوران هم دسترسی داشته باشد. پس بهتر است منو هم در تبلیغ آورده شود.

اما در تبلیغات گوگل که قرار است روی موبایل نمایش داشته باشد، موقعیت مکانی رستوران و ساعت های فعالیت آن نکات مهم تری هستند که کاربران به دنبال آن هستند. اینجاست که تفاوت تبلیغات گوگلی در دستگاه های مختلف، خود را نشان می دهد.

تبلیغات گوگل در موبایل چه نکاتی دارد؟ 

نکات طلایی تبلیغات گوگل در موبایل

موبایل ,تبلیغات ,دستگاه ,های ,گوگل ,رستوران ,در موبایل ,گوگل در ,تبلیغات گوگل ,دستگاه های ,یک تبلیغ

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


جدیدترین پسوردهای نود32 donyayekasbokar گیگاداک گيفت کارت Control systems طراحی اپلیکیشن مویایل bistshop تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده انواع آپشن خودرو استخراج طلا و نقره دانلود آهنگ جديد ايراني
دزدگ